//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Friends Stuff

"I love my life . no matter it is good or bad . cause I know , god is always with me"


Bigfoots!



Twitter!

Nuffnang!




beraya with my girls ..

Yesterday , 15/8/2013 , weda , elin , nani & khadijah beraya di Lubuk Kelubi .. Teha's house .. actually , first time pergi rumah Teha , nasib baik tak sesat tapi terlajak sikit . bak kata nani "ni first time & last time aku pergi rumah teha .. jauh gila" .. haha .. so here is some of our picture .. kitaorang lebih kepada vaining daripada beraya . hahaha . typical us .. had a lot of fun with them yesterday . love the so much .. 



Siti&me
Elin&me
Nani&me


jet jet model . hehehe .


from left , Elin , Siti , Teha , Nani , Rayyan & Me ..


muka tak malu dah besar dapat duit raya . haha


assalamualaikum :)